Produkt

xTur 3.0 automatyzuje procesy związane z obsługą sprzedaży usług
turystycznych. Przy projektowaniu systemu duży nacisk położono na
ergonomię obsługi i funkcjonalność zastosowanych rozwiązań.

Zadbano zatem o konfigurację praw dostępu (wyodrębniono m.in. poziom
pracownika, menadżera i właściciela), możliwość sprecyzowania
indywidualnej polityki rabatowo – prowizyjnej dla konkretnego
kontrahenta, czy kompatybilność z operatorami GDS.

Wygoda

  • współpraca z systemami rezerwacyjnymi: Amadeus, Galileo, Sabre i Worldspan
  • zaczytywanie biletów PKP z maili
  • zaczytywanie biletów lowcost z maili
  • integracja z systemami rezerwacji hotelowych: Tripnet, HRS, Horse2, Bokking.com
  • integracja z systemem SignaIduna – ubezpieczenia
  • obsługa drukarek fiskalnych i rejestratorów kasowych
  • rozliczanie w dwóch walutach (PLN i EUR)
  • personalizacja kontrahentów – możliwość przypisania indywidualnych ustawień do każdego klienta
  • integracja z bazą REGON
 
 

Innowacja

  • koncepcja jednego zamówienia: pod jednym zamówieniem wiele dokumentów sprzedaży
  • intuicyjny interfejs – możliwość indywidualnych ustawień
  • kontrola statusu płatności
  • możliwość integracji systemu z zewnętrznymi programami księgowymi
  • rozbudowany system raportowania
  • zaciąganie i parowanie raportów BSP
  • parsowanie wyciągów do płatności masowych (SIMP)
  • parsowanie wyciągów z kart kredytowych ING
  • moduł dokumentów kosztowych
  • moduł turystyczny
  • notyfikacja mailowa – automat do wysyłania faktur do klienta.
  • automatyczne parowanie załączników mailowych z rezerwacją.
  • automatyczne fakturowanie rezerwacji
  • wielowalutowy
  • wielojęzykowy
  • VIES – walidacja poprawności numeru VAT(NIP EU)

Niezawodność

  • automatyzacja sprzedaży usług turystycznych
  • wsparcie techniczne udzielane przez pracowników firmy
  • paczka zamówień – kilka faktur za jednym kliknięciem
  • aplikacja webowa – nie wymaga instalacji, dostęp również z urządzeń mobilnych

Bezpieczeństwo

  • modyfikacja praw dostępu
  • zarządzanie kilkoma biurami z jednego miejsca
  • kontrola statusu płatności oraz automatyczne rozliczanie wpływów
  • bezpieczeństwo i łatwy dostęp dla użytkownika – wszystkie dane przechowywane na serwerze

Przystępna cena

  • korzystna forma rozliczenia abonamentowego